Bill és David Lapin, a Buy-Phone alapítói, megosztják, hogyan született meg az elsőként emlegetett elektronikus sárga oldalak szolgáltatásuk, évekkel a Yahoo és a Craigslist előtt. A beszélgetés feltárja, hogyan jutottak el a számítástechnika iránti érdeklődéstől egy úttörő online információs rendszer kiépítéséig, amelyben a hangsúly a könnyen hozzáférhető helyi üzleti listákon, moziműsorokon és személyes hirdetéseken volt.
Részletesen szó esik arról, hogy milyen korlátozásokkal kellett szembenézniük a technológiai infrastruktúra és a felhasználói szokások terén a korai 1980-as években, amikor még a háztartásokban is ritkaságszámba mentek a modemek és a számítógépek. Felmerülnek olyan kérdések, mint hogy lehetett a vállalkozást működtetni szinte családi körülmények között, miként alkalmazkodtak a földrajzi korlátokhoz, és milyen szerepe volt az információs rendszer fejlődésében a folyamatosan változó filmszínházi adatok feldolgozásának.
A videó érdekességei közé tartozik a felhasználói élmény differenciálása kezdők és haladók számára, az első próbálkozások a testreszabható keresési funkciókra, valamint a reklámalapú üzleti modell kihívásai, amikor a cégek még magát a számítógépes hirdetés fogalmát sem értették. Megismerhetjük, hogyan terjeszkedtek Kanadába és Ázsiába, illetve miként váltott át a Buy-Phone tőzsdei információk szolgáltatására, új technológiai megoldásokat fejlesztve a valós idejű adateléréshez.
Az interjú során felsejlenek a testvéri együttműködés örömei, a kalandos hardverfejlesztés részletei és izgalmas anekdoták az évtizedeken átívelő vállalkozói útról. Kiemelkedik az is, hogy milyen előremutató, mára általánossá vált funkciókat indítottak útnak, többek között közösségi értékelések és online személyes hirdetések terén.