Az adás azt a kevéssé ismert tényt járja körül, hogy számos SaaS és e-kereskedelmi vállalkozás éves bevételének jelentős részét, vagy akár teljes egészét a Black Friday hetében éri el.
Bepillantást nyerhetünk abba, hogy milyen kreatív kampányokat alkalmaznak a cégek a hagyományos árengedményeken túl: például exkluzív ajándékok, csomagajánlatok, kreditek jóváírása, vagy épp játékosított kedvezménykuponok jelennek meg a repertoárban. Megvizsgálják, hogyan lehet szoftveres előfizetéseket vagy akár prémium márkákat úgy akciózni, hogy az ne csökkentse a brand exkluzivitását, sőt, hogyan emelheti ki azt.
A beszélgetés során szóba kerülnek példák digitális termékek, fizikai áruk, szolgáltatások és előfizetések Black Friday kampányaira, de szó esik arról is, miként érdemes előkészülni – például már hónapokkal korábban – egy sikeres értékesítési hétre. Felmerül, hogy hogyan vonhatók be extra bónuszok, hogyan építhető ügyfél-lojalitás, illetve miként lehet játékos vagy eseményalapú élményt kínálni akár livestream vagy egyedi webapp segítségével.
Izgalmas kérdéseket vetnek fel: milyen innovatív ötletekkel lehet kitűnni a rengeteg akció közül? Hogyan érdemes egy SaaS vagy egy fizikai termék gyártójának hozzáállni a Black Friday lehetőségéhez? Miért érdemes akár Black Friday specialista ügynökséget alapítani? Szó esik arról is, mitől érzi magáénak a vásárló az akciót és hogyan lehet hosszú távon építeni a márkát és az ügyfélkapcsolatot ezen az intenzív héten kívül is.