Ez az előadás egy teljesen új módszert mutat be a 3D-s világok és játékok tervezéséhez, amelyben a nézők megismerkedhetnek a mesterséges intelligencia erejével a kreatív térben. Egy egyszerű szöveges utasításból indulva, a rendszer automatikusan képes létrehozni részletes, élő háromdimenziós jeleneteket.
A demonstráció során egy téli, japán stílusú falut alkotnak meg, ahol a résztvevők ötletei alapján érdekességek – például anime-stílusú farkas, hómobil vagy akár pálmafák – is bekerülnek a világba. Érdekfeszítő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia mennyire képes értelmezni a változatos, néha szokatlan kéréseket; hogyan illeszti be azokat a környezetbe, és miképpen teszi interaktívvá az egyes objektumokat.
Külön figyelmet kap az a lehetőség, hogy valós időben mozgathatók, áthelyezhetők a tárgyak, megváltoztathatók a napszakok és a hangulat, sőt: a világ működő elemei – például világító lámpások vagy működőképes járművek – is automatikusan életre kelnek. A bemutató során felvetődnek azok a témák, hogy miként forradalmasíthatja ez a technológia a játékfejlesztést, és milyen újszerű kreatív lehetőségeket nyit meg a felhasználók előtt.