Adam Savage és Norm Chan izgalmas műhelybeszélgetésre gyűlnek össze, ahol egyedi, 3D nyomtatott modellkészletek összerakása kerül a középpontba. A hangulatot a nemrégiben Los Angelesben tett látogatásuk színesíti, ahol betekintést nyertek a Corridor Crew stúdiójába, és találkoztak Rennel, aki stop-motion animációhoz minden egyes képkockát külön 3D-nyomtatott figuraként készített el.
Részletesen szó esik a modellezési folyamatról: a tervezéstől kezdve a 3D nyomtatáson és az illesztési technikákon át egészen a több színben nyomtatott elemekig. A beszélgetés során felvetődnek olyan kérdések, mint például milyen kihívásokat jelent a sokszínű modellek megalkotása, vagy hogyan lehet hatékonyabbá tenni a figurák összeszerelését például ragasztás nélküli csatlakozásokkal.
Az animációs és makettgyártási kulisszatitkok mellett érdekes párhuzamok kerülnek szóba a múltbeli hagyományos stop-motion reklámok és a legújabb technológiák között is. Az is kiderül, hogy miként kapcsolódik össze a Gunpla-modellezésből származó tapasztalat a mostani projekt megvalósításával.
A felszínre kerülő témák között szerepel a kamera mozgásának kreatív tervezése, a 3D nyomtatás korlátai és lehetőségei, valamint a személyes történetek, amelyek árnyaltabbá teszik az egész műhelylátogatást és a modellépítés folyamatát.