A podcast legújabb epizódjában Srajan Eba és John ismét aktuális híreket, fejlesztéseket és különlegességeket tárgyalnak ki a hifi és az audiofil világából. Elsőként szóba kerül a Sennheiser BTD700 dongle, amely az aptX Lossless Bluetooth kodeket támogatja, felvetve a kérdést: mit jelent valójában a „veszteségmentes” Bluetooth, és hallható-e a különbség?
A beszélgetés fókuszába kerül a 3D nyomtatás szerepe a hifi iparban: különböző alkatrészek, talpak és már teljes hangfalak – például a Qualio Audio Viper modellje – készülnek ilyen technológiával. Felmerül, vajon mennyire kifizetődő és egyedi megoldás ez kisméretű, innovatív márkáknak, és lehet-e jövője a nagy volumenű gyártás helyett mikrovállalkozásoknak?
Címszavakban szó esik a Cambridge Audio új, kompakt erősítőjéről, amely Hypex Encore modult használ. Felvetődik, hogy miként tudnak a jól ismert márkák eltérni egymástól, ha alapvetően ugyanazokat az OEM modulokat alkalmazzák.
Részletesen érintik az EMI (elektromágneses interferencia) problémáját, és bemutatnak olyan ipari eredetű szűrőmegoldásokat (Onfilter), amelyeket mostanában az audiofilek is felfedeznek. Felmerül, hogy mennyire van szükség különleges audiofil (és sokszor túlárazott) kiegészítőkre, vagy elég-e a professzionális ipari technika.
A podcast végén szó esik arról is, hogy néhány legendás album – például az R.E.M. Murmur és több Pixies-lemez – megjelent Dolby Atmos keverésben, így azok fejhallgatón is átírják a megszokott térhangzás élményét. Vajon tényleg más élményt ad az Atmos-mix fejhallgatón keresztül, mint a hagyományos sztereó?