Az összeállítás azokra a középkategóriás, úgynevezett AA játékokra fókuszál, amelyek 2025-ben jelennek meg, és a magas költségvetésű AAA-címekkel szemben egyedibb élményt, merész kísérletezést és nagyobb szórakozást ígérnek.
Kiemelt hangsúlyt kapnak a változatos témájú játékok, például túlélőhorror dinoszauruszokkal, posztapokaliptikus zombis kalandok, különleges rejtvényfejtős programok vagy stílusos, pörgős FPS-ek. Több alkotás folytatás, mint a Slay the Spire 2 vagy a Little Nightmares 3, de akadnak új címek is, amelyek eredeti ötleteiket próbálják megvalósítani.
Felmerülnek izgalmas kérdések: mikor számít sikeresnek egy középkategóriás játék? Mennyire lehet nagyot álmodni egy korlátozottabb költségvetéssel? Érdemes kockáztatni, vagy követni kell a trendeket? A felvezetett projektek között akad olyan is, amely első ránézésre őrültségnek tűnik, ám érdekes potenciált rejt.
A felsorolás rávilágít arra is, hogy az iparág folyamatosan változik, és az AA kategória újra felértékelődni látszik, alternatívát kínálva mindazoknak, akik unják a sablonos, túlzottan szabványosított nagyjátékokat.